-->

BACK TO SCHOOL - Prosty, szybki makijaż + łatwa fryzura

Hej ho!
Wrzesień już nadszedł i szkoła się zaczyna. Ja już mam za sobą czasy szkolnej ławy, ale pomyślałam że fajnie byłoby przygotować łatwą i szybką propozycję makijażu do szkoły dla młodszych dziewczyn, które chcą poczuć się odrobinę pewniej w pierwszych dniach nauki :)

~*~





Oczywiście nie namawiam nastolatek do malowania się! Im później zaczniecie tym lepiej! Daję słowo, ale jeśli już macie na to ochotę a nauczyciele w Waszej szkole w pierwszych dniach przymykają oko na lekki makijaż to czemu nie?

Moja propozycja to delikatny makijaż, w tylu no makeup. Mieszam swój ulubiony krem na dzień z delikatnym podkładem, może to też być Wasz ulubiony krem BB i nakładam na twarz palcami delikatnie wcierając i wklepując. Następnie nakładam puder, wybierzcie swój ulubiony. 

Polecam transparentny puder bambusowy, delikatnie matujący, który utrzyma się cały dzień w szkole bez poprawiania i wyświecania się czoła w ciągu dnia. Pod oczy nakładam korektor, wklepuję opuszkami palców, przypudrowuję i przechodzę do oczu.


Wybrałam kremowy cielisty cień, który w ciągu dnia nie powinien Was zawieść za sprawą kremowej konsystencji utrzyma się do końca zajęć. Górną, wodną linie rzęs zaznaczam czarnym cieniem, aby optycznie je zagęścić. 

Do wytuszowania rzęs użyjcie sprawdzonej, ulubionej mascary. Policzki zaznaczam delikatnie różem w chłodnym pudrowym odcieniu i nieznacznie konturuję je bronzerem jak i podbródek, aby optycznie go wyszczuplić. 

Zostały nam się usta. Ja użyłam kombinacji dwóch pomadek w błyszczykach w odcieniu cielistym i połączyłam to z mocnym różem aby go trochę stonować. Nadmiar produktów odcisnęłam w chusteczkę. I tak prezentuje się makijaż gotowy maksymalnie w 15 minut!



Fryzura jest banalnie prosta i też nie zajmie Wam za dużo czasu. Wystarczy po bokach zapleść dwa cieniutkie warkoczyki w kierunku tyłu głowy pozostawiając swoją grzywkę. Następnie spiąć wszystkie włosy razem z warkoczykami w wysoki kucyk i gotowe. Niby nic, ale jednak coś się na tej głowie dzieje :)



Dajcie znać, czy taki szybki tutorial Wam się spodobał i czy Wy w tym roku idziecie do szkoły!

xoxo Anna N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz