-->

DIY ~ WAZON Z NIEPOTRZEBNEJ BUTELKI

Hej wszystkim!
Dzisiaj mam dla Was propozycję bardzo prostego DIY, które pomoże Wam ozdobić wiosennie Wasze pomieszczenia. Jeśli nie macie jeszcze idealnego wazonu na wiosenne kwiatki to jest pomysł właśnie dla Was!

~*~






Co potrzebujemy?
  1. Niepotrzebna butelka;
  2. Farby w sprayu;
  3. Rafia;
  4. Nożyczki;


Jak zrobić?
Oczywiście kolory Waszego dzieła mogą przybrać odcienie według Waszego upodobania, ja kierowałam się niestety tym co posiadam w domu i czarnobiały wazon wpasuje się neutralnie w moim wnętrzu. 

Na początek wyczyśćcie i umyjcie niepotrzebną butelkę, następnie przywiążcie rafię do szyjki i oplećcie nią całą powierzchnie butelki. Na koniec zamocujcie sznurek tak aby się nie rozwiązał. Teraz przygotujcie sobie miejsce pracy tak aby nic nie mogło się ubrudzić.


Pomalujcie butelkę według uznania: plamami, partiami czy według ustalonego schematu. Pamiętajcie, że ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia. Ja postawiłam na bliżej nieokreślony artystyczny nieład, myślę że wyszło całkiem ładnie.

Teraz wystarczy pozostawić dzieło do wyschnięcia na minimum jedną godzinę, a po tym czasie rozplątać rafię i gotowe. Można już włożyć kwiatki i ozdobić nimi wnętrze.


A Wam jak się podoba takie DIY?
Spróbujecie zrobić? Jak ozdabiacie Wasze wnętrze na wiosnę?
Dajcie znać koniecznie w komentarzach! Jestem bardzo ciekawa!
Do następnego, pa!


xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz