-->

DIY ~ Organizer na biurko

Hej kochani!
Dzisiaj kolejny filmik dla Stylowo.TV. Przyznajcie, że tak jak ja wiosną ma się ochotę na porządki, również na biurku! Postanowiłam posprzątać na nim i odświeżyć troszeczkę wygląd mojego biurka. Co myślicie o takim organizerze?

~*~





Co potrzebujemy?
  1. Niepotrzebne pojemniki;
  2. Kartonik;
  3. Nożyczki;
  4. Taśma klejąca;
  5. Kolorowe kartki;
  6. Ozdoby;


Jak zrobić?
Na początek postanowiłam wykonać dno kartonowej rolki. Na kartoniku odrysowujemy spód i wycinamy. Następni zamontowujemy go na miejscu i sklejamy aby się trzymał. Możemy ozdobić rolkę teraz albo na końcu.

W tym momencie możemy przemyśleć ustawienie organizera. Następnie sklejamy pudełeczka ze sobą taśmą klejącą według zamysłu. Pamiętajmy aby konstrukcja była stabilna. Teraz możemy obkleić i ozdobić pudełeczka według uznania. Ja postawiłam na wiosenne pastelowe kolory.



Na sam koniec doklejamy rolkę z boku organizera i wykańczamy ozdobami. Ja postanowiłam dodać trochę wiosny i przykleiłam małe biedroneczki. Na sam koniec dodałam wzorki markerem i gotowe! Proste szybkie, a co najważniejsze za grosze!

A Wy co myślicie o takim organizerze na biurko?
Macie podobny albo planujecie wykonać właśnie taki?
Dajcie znać w komentarzach!
Do następnego, pa!


xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz