-->

Historia bloga - ROK

HISTORIA BLOGA

WWW.ABCUN.BLOG.ONET.PL


A B C urody nastolatki!! - Pielęgnacja, moda, sondy, linki, przepisy, kosmetyki, chłopcy, make-up!!!! Historia bloga...

Zacznijmy od tego, że blog istnieje dłużej niż rok (ponad 2 lata)...

Czerwiec 2005

Nudząc się kiedyś weszłam na Onet.pl i założyłam bloga pod adresem www.abcun.blog.onet.pl i o nazwie „ABC urody nastolatki!” Namnożyło się trochę notek, komentarzy i odwiedzin. Potem nastała cisza, żadnej notki ani komentarza. Po ok. roku blogowania usunęłam go.

Luty 2006

Po kilku miesiącach przerwy stwierdziłam, że wcześniej źle zabrałam się do pisania tego bloga. Zrobiłam pierwszy żółty szablon, napisałam pierwszą notkę, potem kolejne i tak zaczęła rozwijać się (jak to ktoś kiedyś fajnie ujął) encyklopedia nastolatki.

Tak, więc 20 lutego 2006 roku powstał blog: „A B C urody nastolatki!! - Pielęgnacja, moda, sondy, linki, przepisy, kosmetyki, chłopcy, make-up!!!!” Pod adresem początkowym, czyli www.abcun.blog.onet.pl.

20 luty 2006

Pierwsza notka została także napisana 20 lutego 2006 o tytule: „Nastolatka przed lustrem”. Jej wstęp brzmi tak:

„To mój nowy blog i będę na nim pisać porady dla nastolatek :) Zaczynamy!! Mam nadzieję, że będziesz zaglądać tutaj często i komentować!”

Pod tą notką dostałam aż 41 komentarzy!

Pierwszy dostałam 2006-02-20 o godzinie 17:06 o treści:

„Fajny blgoasek, komentuje bo chailas :P laska94.blog.onet.pl” W tym miesiącu napisałam tylko 7 notek.

23 luty 2006

Powstał sławetny „kalendarz zdrowia i urody”

9 marzec 2006

Onet.pl polecił mojego bloga w Tu Look, a konkretniej notkę: „Cztery pory roku - Czy jesteś latem?”. Pod tą notką dostałam 62 komentarze.

19 marzec 2006

Kryzys dla bloga. Tego dnia ktoś włamał się na pocztę. Zmienił hasło, pytanie do hasła i nic nie mogłam zrobić...

„Droga Ano! Pytasz się kto ci się włamał na bloga i pozmieniał parę spraw??To ja Gronkowiec.To oczywiście moja ksywa :D Nie jestem żadnym hakerem po prOstu kocham niszczyć ludziom blogi :) To takie zabawne, że ja mogę dodać wszystko i wszystko pokasować a ty nie :) A właśnie masz wybór chcesz żebym niedługo pokasował ci wszystkie notki czy pozmieniał wygląd ?? Czekam na odpowiedź jak napiszesz to pozmieniam a inaczej może ci skasuje bloga albo nie...doszczętnie zniszczę:)”

Chciałam już przenosić bloga na inny adres. Ucierpiały tylko linki, wszystkie notki na szczęście były. Dzięki pomocy jednej z fanek bloga, odzyskałam hasło.

26 marca 2006

Został ogłoszony konkurs na opowiadanie pt. "NASTOLATKA". Zgłosiło się 9 blogów, ale niestety nie otrzymałam żadnej pracy. Więc pierwszy konkurs zakończył się fiaskiem.

W tym miesiącu napisałam 14 notek.

1 kwietnia 2006

Ten miesiąc zaczęłam notką o pierwszej miesiączce.

7 kwietnia 2006

Przedstawiłam kilka ciekawych póz w jodze, które jak się później okazało spodobało się dziewczynom i zaczęły ćwiczyć ją.

16 kwietnia 2006

Zaczęłam opisywać serie kosmetyczne, które można polecić dziewczyną do pielęgnacji twarzy. Pierwsza z nich była seria Under Twenty Anti!Acne

18 kwietnia 2006

Zostało założone jakże popularne forum bloga, które istnieje do dzisiaj. Poinformowałam o tym w notce pt. „Trądzik? Luzik!”, napisanej tego samego dnia.

22 kwietnia 2006

Zaczęłam serie o modzie, podpowiadając dziewczynom, co jest aktualnie na topie i co warto kupować.

W tym miesiącu opublikowałam 25 notek.

1 maja 2006

Miesiąc zaczęłam notką: „Dobór fryzury”, wyjaśniając jak dobierać fryzurę do kształtu twarzy.

8 maja 2006

Zaczęłam cykl o zdrowym odżywianiu się: „Zdrowe odżywianie - płatki śniadaniowe.” Uświadamiając dziewczynom, że to co dobre może być zdrowe.

14 maja 2006

Zostały poruszone kolejne intymne tematy nie radzących sobie młodych dziewczyn. Notką: „Tampony i ich tajemnica.”

W tym miesiącu napisałam 17 notek.

2 czerwca 2006

Zaczynają się ciepłe dni lata... nie kalendarzowego, a miesiąc zaczyna się notką: „Solarium i słońce - opalać się czy nie?”

3 czerwca 2006

„Bikini 2006!” Przedstawiam dziewczynom propozycje modnych strojów kąpielowych.

22 czerwca 2006

Pierwsza polecana i wypróbowana nowość na rynku kosmetycznym: „Rexona - Rexona Teens”

W tym miesiącu opublikowałam 21 notek.

3 lipca 2006

„Moda lato 2006!” I już dawno zaczęły się wakacje, dlatego opublikowałam propozycje modnych ubrań na lato.

7 lipca 2006

Urlop autorki i bloga, czyli wyjazd i mała przerwa w pisaniu.

16 lipca 2006

Powrót do pisania, notką z polecaną serią kosmetyków do pielęgnacji twarzy: „Nivea - Nivea Visage Young”

W tym miesiącu napisałam 6 notek.

1 sierpnia 2006

Drugi miesiąc wakacji zaczęłam notką: „Błyskawiczne diety dla urody - dla włosów i paznokci i na jędrne ciało”.

21 sierpnia 2006

Nastąpiło zamknięcie i przeniesienie bloga na adres: www.softly.girl.prv.pl. Niestety pod wpływem czytelniczek strona nie okazała się taka fajna jak blog i wróciłam do pisania na blogu.

30 sierpnia 2006

Zostało opublikowane 1 help!: „Help! 30 sierpnia 2006”.

W tym miesiącu opublikowałam 11 notek.

1 września 2006

Wrzesień zaczęłam notką: „Moda rozpoczęcie roku 2006!”, gdzie pokazałam ciekawe zestawy, jak olśnić koleżanki w pierwszym dniu szkoły.

4 września 2006

Pierwszy przepis mojego autorstwa na blogu: „Domowa czekolada”

Rozpoczęcie roku spowodowało napisanie tylko 6 notek.

14 października 2006

Niezbyt owocny miesiąc. Opublikowanie: „Tabeli pielęgnacji i kosmetyków”.

Napisanych tylko 5 notek.

1 listopada 2006

Miesiąc zaczęty notką: „Maskara - rodzaje i typy”.

14 listopada 2006

Ogłoszenie 2 konkursu w karierze bloga. Na najlepsze opowiadanie o chłopakach. Zgłosiło się sporo osób, ale otrzymałam tylko 2 prace, więc konkurs został zamknięty.

29 listopada 2006

Miesiąc zakończony notką Andrzejkową: „Wróżby andrzejkowe”.

18 notek na ten miesiąc.

10 grudnia 2006

Świąteczny miesiąc pełen rad. Rozpoczęty: „help! - 10 grudnia 2006”.

27 grudnia 2006

Rozpoczyna się cykl przygotowawczy do sylwestra: „Sylwester 2006!”.

Miesiąc kończy się po 9 notkach.

4 stycznia 2007

Rok i miesiąc zaczynam serią: „Abecadło makijażu”

27 stycznia 2007

„Zostań modelką”, notka napisana dla dziewczyn, które zastanawiają się nad rozpoczęciem kariery modelki.

19 notek w tym miesiącu.

6 lutego 2007

Blog.Onet.pl dodaje mojego bloga do tematu na czasie, a konkretnie notkę: „Mieć proste włosy!”. Otrzymałam wtedy 78 komentarzy i w tym dniu bloga odwiedziło ponad sześć tysięcy osób. Blog podskoczył w rankingu na 34 miejsce.

8 lutego 2007

Po reklamie Onet zaczęły napływać do mnie liczne meile za które bardzo dziękuje i w tym dniu opublikowałam wszystkie z jednego dnia!

20 lutego 2007

ROK BLOGA!

Minęło sporo czasu. Dostałam bardzo, bardzo dużo wspaniałych pochwalnych meili i komentarzy zachęcających do dalszego prowadzenia bloga. Wielokrotnie zostałam nazwana czarodziejką (to określenie podoba mi się najbardziej), cudotwórczynią bądź niesamowitą kobietą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz