-->

Eveline Cosmetics - recenzja

Hej!
Przepraszam Was za tak długą nieobecność i niepojawianie się artykułów przez ten czas, ale przez ostatnie dwa tygodnie relaksowałam się w Egipcie :) Już nadrabiam zaległości.
Dziewczyny mam do Was pytanie, czy macie jakiejś pomysły na artykuły, których jeszcze nie ma na blogu? Ponieważ to co proponujecie w większości jak dobrze poszukacie to znajdziecie,
A może trzeba jakąś notkę odświeżyć i zrobić update?
Pozdrawiam i czekam na komentarze!



~*~

To już ostatnie kosmetyki przesłane mi w celu dokonania recenzji. Ostatnia partia, którą określam jako dobre, ale nic szczególnego.



Na początek seria  Pure Control

  

STEP 1
ŻEL MYJĄCY+ PEELING + MASECZKA
STEP 2
ANTYBAKTERYJNY TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY
STEP 3
ANTYBAKTERYJNY KREM NAWILŻAJĄCY
PONAD TO
PURE CONTROL SOS– Super skuteczny roll-on

Wszystkie kosmetyki mają przeciętne działanie. Ja ze skórą skłonną do wyprysków nie zaobserwowałam szczególnego oddziaływania kosmetyków, w szczególności nie uważam, że by roll-on w ogóle działał. Na mnie z pewnością nie, a szkoda. Seria jest świetna do odświeżania się rano jak i w ciągu dnia.  Są one po prostu przeciętne jak i każda seria trądzikowa jakiejkolwiek marki, którą miałam okazję wypróbować.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I ostatnie sera modelującowyszczuplające, ujędrniającopodnoszące
  

(Od lewej)
  • SUPER SKONCENTROWANE SERUM ANTYCELLULIT + PRZECIW NAWROTOM CELLULITU
  • PUSH-UP SLIM EXTREME 3D Super skoncentrowane serum modelujące do biustu
  • PUSH-UP SLIM EXTREME 3D SUPER SKONCENTROWANE SERUM MODELUJĄCE POŚLADKI

Seria bardzo dobra i jak też da się zauważyć dzięki laurom konsumenta bardzo chwalona. Jedynie gdzie nie zauważyłam rezultatów to przy używania serum do pośladków, ponieważ mam dużą pełną pupę raczej nic więcej krem mi nie wypełni, podniesie ani ujędrni. Za to podczas używania serum do biustu usłyszałam jeden komentarz, że urosły mi piersi. Nie wiem, sama jakoś tego specjalnie nie zauważyłam, może przez to, że widzę je codziennie.
Serum antycellulitowe to po prostu must have, działa i już więcej komentarzy nie mam.

Więcej informacji na temat kosmetyków Eveline  odnajdziecie na ich firmowej stronie
www.eveline.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz