-->

Joanna - Żurawinowy peeling myjący [R]

Hej!
Jak tam idą przygotowania do świąt? U mnie już prawie wszystko wysprzątane i choinka już świeci pełnym blaskiem ;)
A na dzisiaj kolejna recenzja dzięki uprzejmości strony

~*~


Joanna - Żurawinowy peeling myjący
Słowem wstępu chciałam wyróżnić fakt, iż uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi owocowe to też bardzo się ucieszyłam kiedy to w paczce znalazłam właśnie ten peeling, na który to przymierzałam się już od bardzo dawna.

Konsystencja
Konsystencja jest bardzo gęsta, kojarzy mi się z musem owocowym i też tak pachnie. Produkt posiada dość grube drobinki, które to mają za zadanie delikatnie usuwać nasz martwy naskórek. Bardzo prosto rozprowadza się go na skórze i łatwo spłukuje.

Zapach
Jest bardzo intensywny, dobrze odwzorowany i po prostu GENIALNY. Chyba jestem uzależniona od owocowych zapachów pod prysznicem, a tej jest nie do podrobienia. Soczysta żurawina zaserwowana w gęstym musie peelingowym. Wąchając produkt ma się nieodparte wrażenie jakby się wąchało świeże, soczyste owoce. Brak słów żeby to opisać.

Aplikacja

Po kilku użyciach jest mały problem z wyciśnięciem produktu z buteleczki gdyż konsystencja jest bardzo gęsta. Mimo to aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna. Nie trzeba się napracować aby spłukać produkt. Jak na peeling aplikacja jest po prostu normalna.
Działanie
Peeling bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka z powierzchni naszej skóry. Nie podrażnia i nie sprawia żadnych kłopotów. Polecam w szczególności użycie go przed aplikacją samoopalacza lub po goleniu aby zapobiec wrastaniu włosków. Dodatkowo jako ciekawostkę polecam używać jako peeling po goleniu do pach, tym sposobem pozbędziemy się przyciemnionych, nieestetycznych miejsc.


Zalety/wady
Jedna wada to jego gęstość, która utrudnia wydostawanie się produktu z buteleczki. Jeśli miałabym znaleźć coś jeszcze na siłę to fakt, iż buteleczka jest mało poręczna i kilka razy wyślizgęła mi sie z ręki pod prysznicem.
Do plusów przypisuję niesamowicie intensywny zapach, który towarzyszy podczas aplikacji i kąpieli. Niepodważalną zaletą jest także działanie, które bezwzględnie radzi sobie z powierzonym działaniem. Mimo, że konsystencja jest bardzo gęsta i wpisałam ją do minusów muszę także zamieścić ją w plusach ponieważ podoba mi się ta idea gęstego musu, którego aż chciałoby się zjeść.


Cena, a pojemność oraz jakość
 Cena waha się w okolicach od 3 do 5zł za butelkę o pojemności 100ml. Jest to bardzo dobry układ 5 zł za niewielką buteleczkę całkiem dobrego produktu, którego przede wszystkim warto kupić ze względu na zapach.


Wizualna strona produktu    

Buteleczka niewielka, skromna zachwytu raczej nie budzi, ale jako owocowy mus całkiem ładnie prezentuje się na łazienkowej półce.


W kilku słowach podsumowania z pewnością zakupię kiedy tylko skończy mi się to opakowanie. Wypróbuję inne zapachy i gorąco wam polecam. Niewielka cena, a owocowa bomba może zrobić rewolucję w waszej łazience! :)

2 komentarze: