-->

Wszyscy lubią niespodzianki

Hej wszystkim!
W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami niespodzianką, która ostatnio mnie zaskoczyła. Otóż czekałam na paczuszkę z olejkiem kokosowym Vatika, którą to zamówiłam za pomocą dobrze nam wszystkim znanego portalu aukcyjnego. Olejek omówię i zrecenzuję przy okazji notki o olejowaniu włosów. Listonosz oprócz tego dostarczył mi jeszcze jedną paczkę z tajemniczą zawartością. Po jej otwarciu okazało się, że dostałam upominek od portalu Lamode.info z którym współpracuję już od dłuższego czasu:
A zawartość paczki była następująca:


Christian Lacroix Nuit (Avon)- żel pod prysznic o ciekawym i oryginalnym zapachu, który przypadł mi do gustu. Jakoś kojarzy mi się ze świętami, także strzał w dziesiątkę :)
Estee Lauder, Pure Color Long Lasting Lipstick w kolorze 66 "Electric pink"

A tak mniej więcej prezentuje się na ustach:


Dziewczyny mówią, że kolor mi pasuje aczkolwiek odcień jest nie do końca w moim guście, co nie znaczy, że pomadka nie jest teraz moim numerem jeden wręcz przeciwnie, jest świetna! Chcecie poczytać coś więcej na temat tych produktów? Dajcie znać :)

W najbliższych wpisach Stylizacja elegancko-rockowa, czyli Wyjściówka Dnia, kolejna recenzje dla portalu MagazynDrogeria.pl oraz olejowanie włosów, czyli co z czym, fryzura sylwestrowa jak i bożonarodzeniowa i wiele więcej. Zaglądajcie często!

Jestem bardzo zaskoczona świątecznym upominkiem jak i bardzo wdzięczna za tak miłą niespodziankę :) Dziękuję portalowi za podkolorowanie mi szarego dnia i też liczę na dalszą, owocną współpracę.
A Wy lubicie niespodzianki?


4 komentarze:

  1. Kolor szminki faktycznie elektryzujący! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się pomadka baardzo podoba, jest bardzo wyrazista i można ją połączyć z ciekawą stylizacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny kolor. I like it!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor szminki jest swietny;)
    czegos takiego potrzebuje;d
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń