-->

Delia - szampon koloryzujący [R]

Witam!
Wszystkich po dłuższej przerwie, mam nadzieję, że dzisiejsza recenzja zrekompensuje dłuższe milczenie. Mam w przygotowaniu parę ciekawych postów i jeszcze jedną recenzję kosmetyku firmy Delia.


~*~

Szamponetkę testowała moja przyjaciółka oczywiście pod moim czujnym okiem. 
W gwoli wyjaśnienia dlaczego ja nie skusiłam się na kilkudniowe przyciemnianie włosów: przez ostatni rok ciężko pracowałam nad tym aby uzyskać mój wymarzony kolor włosów i tak się do niego przywiązałam, że ani na dzień nie chcę go zmieniać. Do czasu oczywiście, bo pewnie kiedyś  mi się znudzi, ale na razie niech zostanie taki jaki jest. 
Po krótkim wywiadzie wśród moich przyjaciółek znalazła się jedna chętna, która użyczyła mi swojej głowy abym mogła zrecenzować ten oto produkt. 



Dzięki uprzejmości firmy Delia do testowania dostałam szampon koloryzujący w odcieniu 4.1 Czarna kawa. Szampon ma nadać kolor waszym włosom na czas około od 4 do 6 myć. Jako, że osoba testująca włosy myje codziennie kolor utrzymywał się równo tydzień. Nie mniej nie więcej. Oczekiwania postawione przez producenta zostały spełnione. Co więcej według opinii testerki szampon przy każdym myciu oddawał kolor dość intensywnie, nie zmienił ani nie zaburzył struktury włosa i efekt jest ogólnie zadowalający. 
Aplikacja też nie stanowiła problemu. Byłam wykonawcą i podjęłam się zafarbowania tejże głowy i mogę powiedzieć, że dla chcącego nic trudnego. Przy użyciu odrobiny płynu do demakijażu szybko usuniemy jakiś wypadek przy pracy z ręki, czoła czy policzka. Moje roztrzepanie doprowadziło do tego, że to niestety było konieczne. 
Oprócz saszetki z farbą otrzymujemy rękawiczki jednorazowe. Szampon - co jest jego dużym atutem - nie zawiera amoniaku i przeciw utleniaczy, co wiąże się z tym, że nie zniszczy naszych włosów. Jest dodatkowo wzbogacony o multiplant complex, który nadaje włosom połysk zaraz po farbowaniu i wysuszeniu. Włosy zdają się być zdrowe, lśniące i odżywione.
Efekty działania i utrzymywanie się możecie zaobserwować na zdjęciach, które dokumentują testowanie. 

 PRZED                                                     PO

1 MYCIE                                           2 MYCIE

3 MYCIE                                              4 MYCIE

5 MYCIE                                         6 MYCIE


Koszt takiej szamponentki za 40ml, co wystarcza spokojnie na włosy co najmniej do połowy łopatek oscyluje w okolicach 3 do 6 zł. Gama kolorystyczna jest dość duża, a mianowicie mamy do wyboru aż 9 ciekawych kolorów. Ja za to z chęcią przetestowałabym ciemny blond, ale niestety wyboru nie miałam. 

Podsumowując. Testerka, którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam uważa, że jest to najlepsza szamponetka jaką do tej pory miała okazję używać i jeśli będzie chciała zmienić sobie kolor na chwilę albo ożywić aktualny to z pewnością do niej wróci. Poleca ją ponieważ, ponieważ to tanie i łatwe rozwiązanie na chwilowe eksperymenty z kolorem. 
Ja uważam, że używanie takich chwilowych szamponów koloryzujących jest dobre jak się gdzieś śpieszymy i nie mamy czasu na wizytę u fryzjera, albo jako alternatywa przetestowania koloru jeśli nie jesteśmy pewne czy w danym będziemy czuć się dobrze. Jeżeli ostatnio zastanawiałyście się na koloryzacje szamponem koloryzującym to wypróbujcie ten od firmy Delia.

2 komentarze:

  1. potwierdzam używałam i jak za tą cenę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowałam ciemny blond, ciemny wychodzi ale bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń