-->

Vlog - uliczni oszuści, użądliła mnie pszczoła (#7 Tydzień z Annanblog) KONKURS !!! Wygraj TABLET ALCATEL onetouch Pixi 7

Cześć wszystkim!
Dzisiaj już siódmy i ostatni dzień codziennych filmików a wraz z nim vlog i zwieńczenie czyli konkurs, ale po szczegóły zapraszam na koniec postu. A teraz zachęcam do obejrzenia vloga i subskrybowania kanału na YT i innych mediów ;)

~*~







To był dość ciekawy dzień, a myślałam że wyjdzie kolejny nudny vlog. Międzyzdroje zaskoczyły nas swoją niecodziennością. Jest tylko jedna przygoda o której zapomniałam opowiedzieć we vlogu.

Uliczni oszuści mają na wszystko swoje sposoby. My jesteśmy dosyć ciekawskie, a ja czasami mam niewyparzoną gębę i stojąc przy nich i przypatrując się ich machlojkom za którymś razem odezwałam się półgębkiem do stojącej obok starszej pani która strasznie się ekscytowała całym zajściem: 

JA: To oszuści są przecież
Pani: Tak? W sumie na to by wychodziło, bo są tu te same panie co wczoraj yły tylko inaczej ubrane są i też cały czas wygrywaly
J: Tak i nie tylko one są podstawione jeszcze mają tutaj tych dwóch facetów, takich karków, pewnie ochroniarze.
P: Rzeczywiście, tak może być. Stasiu ta pani mówi że ich jest tutaj więcej...

i tak mniej więcej rozmowa wyglądała i podejrzewam że oprócz tej czwórki w tłumie był ktoś kogo jeszcze z ich szajki nie wykminiłyśmy i podsłuchał tą wymianę zdań i przeze mnie być może spadł im dzisiaj utarg i pewnie wystraszyli się że dalej będę zdradzać ich sekretną tajemnicę. Więc kolejnym razem kiedy przechodziłyśmy aby zobaczyć czy znów ograli kogoś na 1 000 zł  owe zdemaskowane mające teraz przerwę od fuchy udawały, że rozmawiają przez telefon i strasznie dziwne, że obydwie wyzywały każda z osobna jakieś kobiety (czyt. powiedz tej suce że pożałuje!) tak głośno że jak przechodziłyśmy żebyśmy tylko my usłyszały. TO jeszcze nas nie zastraszyło.

Kiedy skończyła im się przerwa i znów wznowiła się gra po raz enty podeszłyśmy zainteresowane nikomu krzywdy nie robiąc i nie odzywając się już. Tym razem udało im się nas zastraszyć. Pani nr jeden zauważyła naszą obecność podszepnęła coś pani nr 2 i wskazała głową na nas i jakby zaczęły na nas się zmawiać z podstępnymi i groźnymi minami. W tym momencie stwierdziłyśmy, że wypisujemy się z zabawy. Nie dla nas te głupoty. 



A reszta dnia... cóż... tak w skrócie to użądliła mnie pszczoła albo osa w szyję kiedy nagrywałam ujęcie powoli zachodzącego słońca na molo i ostatnią godzinę spędziłam z lodowatą butelką trzymając ją i chodząc z nią właśnie przy szyi. 


A Wy? Mieliście już jakieś wakacyjne przygody?
A może dopiero wybieracie się na wakacje?


xoxo Anna N

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

!!! KONKURS !!!


Do wygrania tablet Alcatel onetouch Pixi 7
Ważne! Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią poinformuj rodziców, że bierzesz udział w takim konkursie!


Co należy zrobić?

  1. Musisz być fanem na Faceboku Annanblog
  2. Musisz subskrybować kanał na Youtube Annanblog
  3. Musisz obserwować Instagram Annanblog
  4. Musisz zostawić komentarz pod postem z adresem e-mail oraz nazwami powyższych mediów jak obserwujesz Annanblog


Wzór:

Cześć! Jestem Kasia Kowalska i facebooka zalajkowałam jako Kasia Kowalska z Międzyzdrojów
YouTube subskrybuje jako Gwiazdeczka1997
Instagram obserwuje jako Gwiazda1997
Mój e-mail to kaska.gwiazda.97@gmil.com

To tyle zasady mam nadzieję, że są proste i zrozumiałe konkurs trwa tydzień:

od 16.08.2015r. do 23.08.2015r. do godz. 23:59

Tylko pełne i prawidłowe zgłoszenia biorą udział w losowaniu!


Życzę wszystkim powodzenia. Do zobaczenia! Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz