-->

DIY Mood board - tablica inspiracaji (#6 Tydzień z Annanblog)

Hej!
Dzisiaj sobota i już powoli zbliżamy się do końca tygodnia, a na dzisiaj przygotowałam tzw. mood board, czyli tablicę inspiracji. Może nie zawsze będzie potrafiła nas do czegoś zainspirować, że będzie za to najlepszym zbiorem tego co nas inspiruje.

~*~






Tablica oczywiście nie jest jeszcze skończona ponieważ z biegiem czasu będę dodawać do niej kolejne elementy, które będą mogły w przyszłości mnie inspirować. Planuję wydrukować inspirujące mnie zdjęcia z Instagrama i doczepić je w przyszłości ponieważ Internet to kopalnia inspiracji. Oczywiści Instagram nie jest jedynym źródłem, jest jeszcze zszywka, pinterest, google grafika czy inne blogi no i oczywiści Youtube!



Co będziemy potrzebować?
  • Klej do klejenia na gorąco
  • Wycinki z gazet czy też zdjęcia
  • Ozdoby
  • Wstążki
  • Pinezki
  • Tablicę
  • Deseczkę
  • Sznurki
  • Nożyczki
  • Szybkoschnąca farba w sprayu

Na początek zabezpieczyłam miejsce malowania gazetami, a  następnie przeszłam do aplikacji farby w sprayu. Pomalowałam tablicę jak i niewielką deseczkę, która posłuży w późniejszym czasie za półeczkę. Po około pół godz. do godziny wysychania tablica była już gotowa do dalszych przeróbek.

Z brzegu deseczki naniosłam klej na gorącą i przytwierdziłam ją do tablicy. Dodatkowo od spodu dla lepszego podparcia dołożyłam ekstra porcję kleju i poczekałam kilka sekund aż wystygnie. Następnie pineskami przypięłam sznurki imitujące sznury na których rzekomo deska sama miałaby się trzymać.

Kiedy już to mamy zrobione przechodzimy do ozdabiania naszej tablicy ja wpadłam na pomysł aby wykorzystać tasiemkę w sposób udający sznurek na pranie i malutkimi klamerkami przypinać do niej inspiracje. Po obu stronach tablicy przypięłam tasiemkę pinezkami.

Krok ostatni to użycie własnej inwencji twórczej i poprzypinanie tego czego chcecie w miejscach tam gdzie macie na to ochotę i to by było na tyle.

Pamiętajcie, że to ma być Wasz kreatywny projekt i to od Was zależy jak będzie wyglądał efekt końcowy ja tylko podałam wam swój pomysł i może odrobinę inspiracji.

Gorąco zachęcam Was do stworzenia własnej tablicy może w mniejszej wersji i koniecznie jak wykonacie taką zahasztagujcie mnie #annanblog żebym mogła Was znaleźć i zalajkować. 

A Wy macie już swoje tablice w domach?
Czy może zamierzacie sobie taką stworzy?
Dajcie znać w komentarzu na dole!

xoxo Anna N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz