-->

DIY ~ KUBKI WATER MARBLES

Hej wszystkim!
Dzisiaj kolejny filmik z serii dla Stylowo.TV. Wena mnie nie opuszcza i mam nadzieję, że tak pozostanie. Niedługo może filmik z jesiennych inspiracji, ponieważ ta pora roku pobudza wyobraźnię i kreatywność? Zainteresowani nietypowym zrobieniem kubków? Klik READ MORE!

~*~

Takie kubki to idealny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego! Niewielkim kosztem kilku złotych osiągacie niepowtarzalny efekt! Dodatkowo możecie dopisać na nim cokolwiek chcecie! Na przykład imię obdarowywanej osoby. Te efektowne kubki na pewno zaskoczą niejedną osobę. Pamiętajcie ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia!



Co potrzebujemy?
Do tego DIY potrzeba niewiele, a mianowicie:
  1. kubki lub szklanki bez jakiegokolwiek zdobienia (ja kupiłam w Empiku za ok. 6 zł)
  2. lakiery do paznokci
  3. pusty pojemnik na wodę
  4. czystą letnia lub zimną wodę
  5. wykałaczki
  6. niepotrzebną gazetę do ochrony miejsca pracy


Jak wykonać?
Mimo, że wygląda to na bardzo łatwe do wykonania, może okazać się że niekoniecznie. Największą trudność sprawi "ujarzmienie" lakieru do paznokci. Nie zrażajcie się jeśli Wam nie wyjdzie. Ja zepsułam wzór kilka razy zanim osiągnęłam zadowalający efekt.


Od początku! Do pustego pojemnika wlewacie wodę mniej więcej 3/4 objętości. Teraz jak najbliżej tafli wody nalewacie odrobinkę lakieru. Możecie delikatnie potrząsnąć pojemnikiem, aby pomóc mu się rozproszyć. Teraz dodajecie kolejny wybrany kolor powtarzając czynność. Następnie wykałaczką delikatnie wyciągacie lakier w różne strony aby utworzyć abstrakcyjny wzorek. 

Wszystkie te czynności związane z lakierami musicie robić w miarę szybko i sprawnie, aby lakier był jeszcze plastyczny i dało się z niego tworzyć wzorki. Kolejnym krokiem jest zanurzenie kubka. Powoli przykładamy go do naszego wzoru i zamaczamy. Wodę która dostała się do kubka wylewamy i już możemy podziwiać nasze dzieło! Odstawcie gotowy kubek na gazety do wyschnięcie na około 10 minut. Po tym czasie możecie sprawdzić czy lakier jest już suchy, jeśli tak to możecie przejść do kolejnego zdobienia.



Ten krok jest opcjonalny. Jeśli nie czujecie się na siłach to ta wersja kubka jest wystarczająco piękna, a jeśli macie ochotę to spróbujcie pofantazjować i dodać gdziekolwiek jakieś napisy. Ja zdecydowałam się na uszko kubka i wypisałam na nim kilka słów czarnym lakierem przy pomocy wykałaczki. Poczekałam kilka minut, aż lakier ponownie wyschnął, umyłam kubek i gotowe! 

Najlepsze w tym wszystkim jest fakt, że jeśli wzór Wam nie wyjdzie to wystarczy zmyć go zmywaczem do paznokci! Jeśli w napisie jakaś literka wyjdzie krzywo to nalej na patyczek kosmetyczny odrobinę zmywacza i delikatnie popraw ją.


Niestety kubki nie nadają się do zmywania w zmywarce lecz do delikatnego ręcznego mycia, ale efekt jest wart poświęcenia im kilku chwil! :)


I jak Wam się podoba to nietypowe zdobienie?
Wypróbujecie? A może już kiedyś robiłyście coś podobnego?
Jeśli tak to koniecznie zahasztagujcie nas #annanblog oraz #stylovotv na instagramie! Będzie nam niezmiernie miło zobaczyć i zalajkować Wasze dzieła!
Dajcie znać w komentarzach! :)

Do następnego!

xoxo Anna N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz