-->

Cremobaza 10% - krem półtłusty z mocznikiem - Farmapol [R]

Hej!
W ostatnim czasie dostałam do przetestowania ciekawy krem i chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. Wydaję mi się, że zainteresuje nie jedną z Was!
Zapraszam do czytania!






~*~

Tą "cremobazę" otrzymałam do testów od firmy Herba Studio i nie spodziewałam się, że znajdę w nim zastosowanie dla siebie. Ta tubka wyglądająca bardzo aptecznie i niepozornie działa dużo dobrego :)

Co pisze producent?
"Dzięki starannie dobranym składnikom: • delikatnie natłuszcza skórę pozostawiając na niej film ochronny, • poprawia nawilżenie skóry, • nadaje skórze miękkość, • wygładza skórę i zmniejsza jej szorstkość, • łagodzi podrażnienia, • chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, • poprawia ogólny wygląd skóry"

Jaki ma skład?
Aqua, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Hydroxyethyl Urea, Glyceryl Stearate Citrate, Disodium Phosphate, Citric Acid, Ammonium Lactate, Glyceryl Caprylate.

Moim zdaniem... 
Jest to delikatny krem o przyjemnym składzie. Stosuje się go na skórę wrażliwą i skłonną do alergii. Po przeczytaniu jego przeznaczenia pomyślałam, że będzie idealnie dla moich dłoni, które aktualnie leczą się po alergii wywołanej lakierami hybrydowymi, są bardzo podrażnione i schodzi z nich skóra. Uczuliły je hybrydy więc pomyślałam, że ta cremobaza przyszła do mnie w idealnym okresie do testów.

Oczywiście nie jest to krem tylko do rąk. Można go używać na całe ciało przy wcześniej przeze mnie wspomnianym wskazaniu na skórę suchą i skłonną do alergii. Ma lekką konsystencję i ciekawy skład. Po aplikacji krem jest półtłusty, ale wchłania się po kilku minutach zostawiając ochronny filtr na dłoniach.

Jest bezzapachowy i przebadany dermatologicznie. Moje dłonie ukoił niemalże natychmiastowo, i wygładził suche skórki. Zmiękczył dłonie i zregenerował je znacznie. Dłonie są miękkie i wyglądają od razu na zadbane, bez śladu problemu.

Za 30 g płacimy około 8 zł więc jest to niewielka cena za dobry krem. Jeśli borykacie się z problemem wrażliwej i suchej skóry do bardzo go polecam!

A Wy? Miałyście styczność z tym kremem?
Dajcie znać w komentarzach!
Do następnego!

xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz