-->

DIY ~ KARTONOWE LITERKI DO POKOJU

Hej!
Dzisiaj mam dla Was nowy odcinek dla StylowoTV, a są to kartonowe literki, które posłużą za piękną ozdobę w pokoju. 
Zainteresowane? To zapraszam do oglądania i czytania!

~*~





Co potrzebujemy?

  1. Szablon;
  2. ołówek;
  3. nożyk;
  4. nożyczki;
  5. klej;
  6. pędzelek;
  7. karton;
  8. niepotrzebna gazeta;
  9. kawał materiału.
Jak zrobić?

Na początek dobrze jest wydrukować sobie literki aby mieć szablon do naszej ozdoby. Jeśli czujecie się pewnie możecie odręcznie narysować wszystkie literki. Każdą literkę odrysowujemy cztery razy. Robimy to po to aby literka była grubsza i bardziej przestrzenna. Jeśli chcecie cieńszą to wytnijcie tylko dwie lub trzy takie same literki, a jeśli grubszą to adekwatnie więcej niż cztery.

Teraz literki jeśli udało się je wyciąć równo możemy ze sobą skleić. Po sklejeniu odstawiamy na kilka minut do przeschnięcia. Najlepiej na literkę położyć coś ciężkiego aby klej dobrze związał ze sobą wszystkie części.


Teraz najfajniejsza czynność według mnie - ozdabianie. Pamiętajcie, że w tym temacie ogranicza Was tylko wyobraźnia. Literki możecie pomalować farbą i ozdobić jak tylko chcecie. Nasmarować klejem i obsypać brokatem czy obwinąć włóczką. Ja zdecydowałam się obkleić moje literki gazetą i materiałem w kratkę.

W tym celu smaruję gotową literkę klejem i obklejam każdą krawędź gazetą czy materiałem. Jest przy tym troszkę kombinowania aby wszystko wyglądało estetycznie, ale wierzę w Wasze możliwości. Nie jest to aż tak trudne na jakie to wygląda. Kiedy to już zrobicie odstawcie do wyschnięcia i w tym czasie znajdźcie miejsce gdzie chcecie, aby Wasza nowa ozdoba gościła w pokoju. I to wszystko gotowe! 


Zachęciłam Was może do tego DIY?
A może już macie coś takiego w swoim pokoju?
Dajcie znać koniecznie w komentarzu na dole!
Do następnego pa!


xoxo Anna N 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz