-->

YOUTUBE PILLOW ♥ DIY

Hej!
Ostatnio zastanawiałam się co za DIY wykonać i wpadł mi pomysł na bardzo proste wykonanie ozdobnych poduszek. Konkretnie z motywem YT! :) Jeśli jesteście zainteresowani to zachęcam :)

~*~





Co potrzebujemy?
  1. wypełnienie poduszki;
  2. materiały;
  3. klej na gorąco;
  4. szablony;
  5. zakreślacz;
  6. nożyczki;

Jak zrobić?

Pracę rozpoczęłam od wydrukowania szablonów logo YouTube, aby ułatwić sobie dalsze etapy robótki. Powycinałam odpowiednio wcześniej wspomniane szablony i przyłożyłam do materiału żeby odrysować wzór.

Teraz kiedy wzory są odrysowane pora na wycięcie ich na materiale. Przyznam, że to najbardziej pracochłonny etap całej pracy. Odstawiamy logo i bierzemy się za poszewkę. Biały materiał docinamy według upodobania lub do wymiarów wypełnienia. Wywracamy na lewą stronę i albo sklejamy klejem na gorąco albo zszywamy ręcznie bądź na maszynie.


Pod koniec zostawiamy niewielki otwór i wywijamy poszewkę na prawą stronę, wkładamy wypełnienie. Teraz zaklejamy lub zszywamy pozostawiony otwór i poszewkę mamy gotową!

Przyszła pora na przyklejenie logo. Ustawiamy dokładnie literki tak jakbyśmy chcieli aby wyglądały i przyklejamy także na klej na gorąco albo przyszywamy wedle uznania i praca skończona. 

Poduszka typowo według mnie idealnie nadaje się na ozdobę pokoju, a także świetnie będzie prezentować się jako tło do filmików na YT :) Pamiętajcie, że ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia!

Czy zachęciłam Was do wykonania własnej poduszki?
A może kiedyś wykonaliście już swoje?
Dajcie znać w komentarzach!
Do następnego, pa!


xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz