-->

Co jest w mojej torebce? [TAG]

Hej!
Ostatnio skusiłam się na napisanie i nagranie dość popularnego tagu o nazwie: "co jest w mojej torebce?" Przyznam, że dość ciekawym było pozaglądać do torebek innych dziewczyn i porównać ich skarby ze swoimi. 
Jeśli jesteście ciekawe, co kryje moja torebka, to zapraszam do obejrzenia filmiku i poczytania tekstu poniżej :)

~*~



Zastanawiałam się, czy podzielić moje "skarby" na kategorie, ale ten podział by raczej nie wyszedł. Ja w swojej torebce mieszczę stosunkowo nie wiele i są to rzeczy mi najbardziej przydatne, które zawsze chciałabym mieć pod ręką.

Na początku Warto wspomnieć, że torebka pochodzi ze sklepu H&M i kosztowała ok 100zł. Klasyczny model we frędzelki, który w sezonie jesień/zima 2015 był dość rozchwytywany, więc ja z tego powodu polowałam na nią w zakamarkach internetu i odkupiłam z drugiej ręki w stanie idealnym. Za to po kilku dniach kiedy odwiedziłam ponownie H&M torebki znów wróciły na półkę,

Obecnie poluję i chyba raczej już nie dostanę torebki od Parfois, kuferek: model Plain Glimmer w kolorze śliwkowym/wina. Taką jak na zdjęciu. Korzystając z okazji byłabym wdzięczna za info gdzie może jeszcze ją dostanę albo czy może ktoś ma do odsprzedania.

Wracając do tematu pierwszą rzeczą, która rzuca się zawsze w oczy w mojej torebce jest zawsze książka, którą aktualnie czytam. Teraz jest to pozycja "Girl Online" brytyjskiej vlogerki Zoe Sugg. Bardzo lekkie opowiadanie o przeżyciach nastolatki mieszkającej na brytyjskich wyspach. 

Drugi w kolejności jest portfel, który zajmuje zaraz po książce jak najwięcej miejsca. Zakupiony został w Croppie z serii Chillin. Mam już go ładne trzy lata i jest prawie w idealnym stanie. Nic się z nim nie dzieje, jest bardzo praktyczny i wygody, a do tego jaki ładny!

Trzeci w kolejce jest mój nieporęczny telefon, który też zajmuje nie mało miejsca. Jest nim Asus ZenFone 6. Z białym tyłem i czarną obudową z bąbelkiem od perfum. Jest 6 calowy i jestem z niego bardzo zadowolona, chociaż ostatnio trochę szwankuje, chyba muszę oddać go na gwarancję.


Z takich większych rzeczy w torebce noszę mini kosmetyczkę z Benefit, a w niej parę drobiazgów, które zawsze się przydają. Krem do rąk od Evree, który bardzo sobie chwalę, kredkę Golden Rose cryon 05 oraz Bourjois Velvet Matt nr 12. Do tego składany grzebyczek, mini lusterko i lekki na ból czachy :) 


Na koniec zostały się rzeczy, które ukrywam w bocznych kieszonkach, a są to słuchawki douszne firmy Philips, EOS balsam do ust o miętowym smaku, gumka do włosów Invisibobble, chusteczki higieniczne, zużyte bilety pociągowe (zawsze służą mi jako zakładka do książki),  długopis do ew. notatek, drobne monety, jakieś cukierki i/lub cukry do kawy.

Czasami zapakuję także jakiś niewielki perfum na który aktualnie mam ochotę. Obecnie jest to Black Star od Avril Lavigne. Jest to taki jesienny, lekko ciężkawy, ale nie duszący zapach, taki mój :)


I to byłoby wszystko co zazwyczaj znajduje się w mojej torebce, czasami walają się jakieś paragony, a dla ciekawskich klucze od domu zawsze noszę przy sobie w kieszeni. Okazjonalnie do torebki zaglądają kluczyki od auta wraz z dowodem rejestracyjnym, ale to od wielkiego dzwonu.

Jestem ciekawa co mieści się w Waszych torebkach!
Dajcie znać w komentarzach, albo zostawcie linki do Waszych notek z tym tagiem, na pewno zajrzę i skomentuję!

Do następnego, pa!

xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz