-->

7 pomysłów na... fryzury na lato! + KONKURS

Heej!
Dzisiaj filmik zainspirowany komentarzami na YouTubie, mam nadzieję, że się przyda. Do tego postanowiłam zorganizować konkurs z okazji wybicia ponad 7 tys. subskrypcji! Po szczegóły wpadajcie obejrzeć filmik!

~*~







#1 OSZUKANY BOB
To fryzura dla osób, które nie chcą ścinać włosów, a od czasu do czasu chodzi im po głowie krótsza fryzurka. Można zrobić oszukanego boba w kilka minut. Potrzebujecie do tego mnóstwa wsuwek oraz cierpliwości. Niewielkie pasemko okręcacie kilka razy i przypinacie je wsuwką pod włosy. 

Tak robicie z każdym pasmem po kolei, na koniec naciągacie tu i ówdzie, aby napuszyć fryzurkę i gotowe. Ja postanowiłam dodać super pinupkę na druciku i już!


#2 SZYBKIE LOKI
Dla ciągle niemających czasu i ciągle spieszących się gdzieś. Wystarczy włosy związać w kucyk na cebulkę, na samym czubku głowy i prostownicą, albo lokówką wykonać z kilku pasm miękkie loki.


Kiedy już to macie wykonane, ściągacie włosy, luzujecie loki przeczesując palcami i dodajecie kilka nowych lokówką jeśli któreś się nie zakręciły. Na koniec spryskujecie lakierem niesklejającym włosy i to na tyle!


#3 BOHO
Romantyczne fryzury boho są zawsze w modzie i są łatwe w przygotowaniu. Rozczesujecie włosy i robicie przedziałek na środku. teraz bierzecie pasemko z grzywki i zaplatacie zwykłego warkoczyka. Na koniec luzujecie go i napuszacie uszka, aby wydawał się pełniejszy. Teraz wsuwką mocujecie go z tyłu głowy. To samo robicie po drugiej stronie przedziałka z pasemka grzywki. Kiedy warkoczyki są już zaplecione możemy dodać troszkę miękkich loków, aby dopełnić look. Teraz możecie cieszyć się nietypową fryzurą!


#4 GRZYWKA
Czasem latem grzywka potrafi nieźle przeszkadzać, a wystarczy wymyślić fajną fryzurkę i jakoś ją upiąć. Ja postanowiłam zaczesać całą grzywkę na jedną stronę i zapleść jednostronnego dobieranego. 

Dobieram włosy tylko od strony czoła, a z drugiej strony po prostu zaplatam bez dobierania. Wykańczam kosmyk zwykłym warkoczem i luzuję oraz napuszam wszystko. Mocuję wsuwką z tyłu głowy i zakrywam luźnymi włosami. Możecie też zakręcić parę loczków, ale ja zostawiłam taki lekko roztargany nieład.


#5 LATA 50te
Bardzo lubię takie fryzury, uważam że dodają mi nieco uroku. Wydają się być bardzo skomplikowane, a ją tymczasem bardzo proste. Potrzebujemy opaski z gumki, czyli takiej opaski na włosy, która jest z materiału naciąganego.


Nakładamy ją na głowę i owijamy wokół niej kosmyki dobierając do pasemka kolejne dookoła głowy. Kiedy pasemko się skończy, mocujemy wsuwką z tyły głowy. Wszystko napuszamy i luzujemy według uznania. Poprawiamy niedoskonałości i gotowe! 


#6 KOCZEK
Bardzo prosta i bardzo klasyczna fryzurka, która będzie pasować wszystkim. Dzielimy włosy na dwie części. Górną związujemy aby nie przeszkadzała, a z dolnej formujemy niedbały koczek, taki messy bun. Mocujemy go wsuwkami, tak aby trzymał się porządnie. Teraz rozpuszczamy górną część włosów i dzielimy je na pasemka. Przypinamy je po kolei z tyłu głowy zaczesując włosy i puszczając luźno kosmyki. Na koniec poprawiamy niedoskonałości i utrwalamy według potrzeby.

#7 JEDNODNIOWY KOLOR
Moja ulubiona fryzura! Czasami mam ochotę zobaczyć jakbym wyglądała w kolorowych włosach. Dzisiaj postawiłam na niebieski, a do tego celu użyłam jednodniowego sprayu koloryzującego Venita One-day color. Na ciemne włosy należy nanieść biały podkład.


Jeśli macie jasne włosy możecie ominąć ten krok. Potem nanosicie kolor. Postępujcie zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Opakowanie należy mocno wstrząsnąć i pryskać krótkimi seriami.
Kolor zmywa się po pierwszym myciu, a z rąk jeśli macie kilka zaschniętych warstw od 3 do 5 myć zwykłym mydłem. Z szyi kolor zmyłam od razu płynem micelarnym bez problemu. 


A Wy? Eksperymentujecie z włosami latem?
Macie jakieś swoje ulubione?
Dajcie znać w komentarzach!


xoxo Anna N



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz