-->

[TAG] Mój zwierzęcy przyjaciel ♡ Minionka (#4 Tydzień z Annanblog)

Cześć!
I tak w kolejnym dniu kolejne video, a tym razem mam nadzieję dość przyjemny TAG jakim jest: "mój zwierzęcy przyjaciel". W roli głównej króliczek miniaturka o imieniu Minionka.
 Jeśli jesteście ciekawi jakie są pytania i jak na nie odpowiedziałam, to zapraszam do dalszej części postu! :)

~*~







Pytań jest dziewięć i na wszystkie starałam się odpowiedzieć wyczerpująco. Jeśli jesteście ciekawi moich odpowiedzi to nie zwlekajcie i naciśnijcie przycisk play video powyżej! ;)


  1. Jak nazywa się twój zwierzak?
  2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
  3. Jak długo jest już z tobą?
  4. Jak znalazł się w twoim domu?
  5. Ile ma lat?
  6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
  7. Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
  8. Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem.
  9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?



Jeśli macie jeszcze jakieś pytania dotyczące Minionki to zadawajcie je tutaj czy pod video, postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Jak już też wspomniałam Minia ma swój profil na Instagramie do którego zapraszam tutaj:


Jeśli i Wy macie zwierzaka w rodzinie i naszła was ochota na wykonanie tego tagu czujcie się przeze mnie wywołani do odpowiedzi! Jeśli podobał Wam się materiał, to klikajcie łąpki w górę i subskrybujcie kanał to zawsze motywuje do dalszego kręcenia.




Tymczasem czekajcie na jutrzejsze video! Do jutra!


xoxo Anna N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz