-->

DIY ~ Jesienne lampiony

Cześć!
Jest poniedziałek i kolejny filmik na StylowoTV. Tym razem dopadł mnie już jesienny klimat i postanowiłam wykonać dla Was jesienne lampiony aby go podkreślić. Zainteresowani? Zapraszam do oglądania i czytania! 

~*~



Kto nie lubi jesiennych popołudni w ciepłym kocu przy kubku gorącej herbaty oraz przy ulubionych świecach? Ja nie znam nikogo takiego. Takie popołudnia czy też wieczory możecie dodatkowo umilić sobie przygotowując Wasz własny, prościutki w wykonaniu jesienny lampion. Jest super tani i bardzo efektowny! Gwarantuje, że goście którzy Was odwiedzą na pewno zapytają: "Gdzie taki kupiłaś? Sama zrobiłaś??? Ale jak?! Mega" Już Was zachęciłam? To przeczytajcie jak go zrobić! :) 

Co potrzebujemy?

  1. Niepotrzebny, czysty i suchy słoik;
  2. Liście najlepiej te jeszcze nie bardzo wysuszone;
  3. Klej do ceramiki czy szkła lub uniwersalny typu magic też się nada, byleby wysychał na kolor przeźroczysty;
  4. Wstążka (opcjonalnie);
  5. Pędzelek do rozsmarowywania kleju;


Jak wykonać?
Na początek ustalcie sobie jak chcecie aby liście komponowały się na Waszym lampionie. Na czysty i suchy słoik bez żadnych etykiet nalewamy i rozsmarowujemy klej. Jeśli macie etykietkę to łatwo ją ściągniecie zmywaczem do paznokci uprzednio zdzierając jej pierwszą warstwę.

Kiedy już klej jest rozsmarowany wtedy możemy przejść do klejenia liści. Liście najlepiej nadadzą się te prosto zerwane z drzewa. Wyschnięte już kruszą się i łamią, nie są już tak  bardzo plastyczne/elastyczne. Kiedy przykleicie liść na niego też nanieście klej i rozsmarujcie porządnie go po całości aby dobrze przylegał do słoika. Tak samo postępujcie z każdym liściem i całą kompozycją. Klej - rozsmarować - przyklej liść - klej na liść - rozsmarować.

Teraz kiedy już wykleicie cały słoik liśćmi to pozostawcie lampion do przeschnięcia na minimum godzinę. Takim małym trickiem na szybsze wyschnięcie Waszego dzieła jest zapalenie w środku słoika świeczki/podgrzewacza. Ciepło od ognia świeczki przyśpieszy proces wysychania.

Na koniec kiedy lampion już wyschnął możecie go szyjki słoika przywiązać wstążkę. Ja wybrałam w swoją kolorze kawy z mlekiem, żeby dobrze komponowała mi się z całym jesiennym zamysłem.

A Wy co myślicie o tym DIY? Wypróbujecie w domu? A może już kiedyś zrobiłyście coś takiego? Jeśli jesteście zainspirowane filmikiem to koniecznie zahasztagujcie nas #annanblog oraz #stylowotv na instagramie! Będzie nam niezmiernie miło zobaczyć i zalajkować Wasze dzieła!

xoxo Anna N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz